L'interruttore piezoelettricu serà a scelta di più equipaghji in u futuru

L'interruttore piezoelettricu serà a scelta di più equipaghji in u futuru

Data: 10-Nov-2022

Oghje, presentemu a nostra serie di switch piezo.
Switch Piezo, serà un cambiamentu assai populari in certi industrii avà è in u futuru.Hanu qualchi vantaghji chì i switch buttoni ùn ponu esse realizati:

1. U livellu di prutezzione altu cum'è IP68 / IP69K gradu.Questu significa chì u switch piezoelectric pò esse usatu sottu à l'acqua per un bellu pezzu;è pò esse usatu in ambienti cù esigenze di prutezzione elevate, cum'è piscine, navi da crociera, assistenza medica, industria alimentaria, etc.
2. L'aspettativa di vita hè di 50 milioni di cicli, chì ponu esse aduprati nantu à l'equipaggiu cù partenze friquenti, cum'è l'attrezzatura di lavare autumàticu, etc.
3. Operazione simplice, i fili di filu sò faciuli à stallà, senza bisognu di spinghje, è a qualità hè assai stabile.
4.L'aspettu pò esse persunalizatu secondu i vostri bisogni.A struttura di l'acciaio inox;l'attuatore ultra-sottile oltre u pannellu;è tecnulugia di trasfurmazioni exquisite;tutti currispondenu à a dumanda di alta qualità da i clienti in u mondu.
A causa di sti vantaghji, in u futuru cù standard di industrializazione più altu è più altu, i switch piezoelectric seranu adattati per più è più industrii è equipaghji;serà ancu a vostra megliu scelta.

3-六大保证
4-防水
6-参数